Субота, 4 Травня

Мар’ян Радович створив Dog Heroes: A Tribute to the Real Heroes із зображенням собак, створених комп’ютером, які виглядають так, ніби вони з 1800-х років. «У 19 столітті собаки були не просто домашніми тваринами, вони були символами вірності, розуму та сили», — розповідає Радович.

На виконання проекту Радовічу знадобився тиждень, і він використав Midjourney, щоб синтезувати зображення, які потім були вдосконалені у Photoshop. «Кожен із цих фотопортретів рідкісний і унікальний, кожна собака зображена як справжній герой свого часу», — каже він.

«Ця виставка — унікальна можливість ближче познайомитися зі світом, де собаки були цінними членами суспільства, і захоплюватися їхньою вірністю, розумом і силою».

Зворушливий серіал показує далматинців у капелюхах у стилі стімпанк, ротвейлерів у міцних намистах і кокапу в беретах.

«Ця виставка присвячена всім тим, хто закохався в цих чудових створінь», — додає Радович.

Фотографія та ШІ

Радович є професійним фотографом із понад 20-річним досвідом.

«Я ніколи не міг собі уявити, що колись буду створювати фотографії за допомогою штучного інтелекту», — пояснює він.

«Концепція використання штучного інтелекту для створення мистецтва та фотографії все ще є відносно новою та незвіданою територією, і вона викликає багато запитань і дискусій щодо ролі технологій у творчому процесі».

Справді, причина, чому генератори зображень зі штучним інтелектом можуть створювати такі реалістичні зображення, полягає в тому, що компанії, які стоять за ними, зібрали з Інтернету мільйони захищених авторським правом фотографій , у тому числі зображень собак, з Інтернету, щоб навчити моделі синтезатора зображень.

«Як фотограф я завжди пишався тим, що фіксую моменти, емоції та експресію на своїх фотографіях», — каже Радович.

«Процес фотозйомки передбачає не лише технічні знання, а й креативність та інтуїцію. Я завжди вважав себе автором своєї роботи, оскільки я вклав у свою справу незліченні години наполегливої ​​праці, пристрасті та відданості».

Однак авторство зображень AI туманно. Хоча Радович витратив час і зусилля на ліплення цих фантастичних картин, вихідний матеріал не належить йому.

«З появою штучного інтелекту у сфері фотографії межі між роботою, створеною людиною та машиною, стали розмитими», — пояснює він.

«У деяких випадках штучний інтелект використовується для покращення фотографій і виявлення в них найкращого. В інших випадках штучний інтелект використовується для створення абсолютно нових зображень і композицій».

«У мене змішані почуття щодо використання ШІ у фотографії», — додає Радовіч.

«З одного боку, я вражений приголомшливими зображеннями, які можна створити за допомогою ШІ. З іншого боку, я все ще обережно ставлюся до наслідків роботи, створеної машиною, і впливу, який він може мати на автентичність фотографії».

Незважаючи на це, Радович відкритий для вивчення штучного інтелекту у своїй фотороботі. «Я хочу побачити, куди це мене приведе», — каже він.

Exit mobile version