Субота, 21 Вересня

Археологи нещодавно виявили споруду кам’яного віку, яка, на їхню думку, старша за Стоунхендж і єгипетські піраміди, знайдені в Гізі. Археологи вважають, що споруда, яка, за їхніми словами, є круглою формою, була побудована приблизно 7000 років тому. Вони також сподіваються, що дослідження структури може надати більше інформації про ці стародавні та загадкові споруди.

Круглики, як і таємнича споруда кам’яного віку, нещодавно виявлена ​​в Празі, були побудовані між 4600 і 4900 роками до нашої ери. Це одні з найстаріших споруд, знайдених у Європі, і стоять роками вище стародавніх і знакових споруд, таких як Стоунхендж і піраміди в Єгипті.

Цей найновіший круг був виявлений у Віноржі, районі Праги. Наразі дослідникам вдалося розкопати більшу частину самого кругляка. Кажуть, споруда кам’яного віку дуже добре збереглася. Деякі з частоколів, виявлені дослідниками, були ще недоторканими під час розкопок, повідомляє Міжнародне радіо Праги.

Незважаючи на те, наскільки стародавні ці споруди та наскільки вони були плідними для того періоду, дослідники та експерти не впевнені, для чого саме вони використовувалися. Ці стародавні споруди кам’яного віку могли використовуватися як центри торгівлі чи якогось економічного центру. Деякі кажуть, що також можливо, що вони були центром для обрядів переходу чи інших ритуалів.

Звісно, ​​це не все, що знайшли дослідники на місці події. Вони також виявили фрагменти кераміки, а також кістки тварин і знаряддя полювання. Круглики, подібні до цієї споруди кам’яного віку, були побудовані до того, як залізо стало опорою в регіонах. Подібні стародавні споруди завжди були інтригуючими та загадковими. Лише нещодавно вчені дізналися більше про походження Стоунхенджа.

У минулому дослідники розкопали понад 200 кругляків по всій Центральній Європі. Одним із знакових круглих є Гозекське коло, стародавня обсерваторія, знайдена в Німеччині. Чи служила ця споруда кам’яного віку такій науковій меті чи ні, ще належить з’ясувати.