Субота, 28 Вересня

Пошук нових способів боротьби з раком був пріоритетом для багатьох дослідників останнього десятиліття, особливо враховуючи те, що кількість смертей, пов’язаних з різними видами раку, продовжує зростати. Тепер дослідники почали тестувати тип робота-знищувача раку, який може полегшити пошук і знищення ракових клітин у пацієнтів.

Магнітні роботи, які вбивають рак

Однією з найбільших проблем, пов’язаних із деякими типами раку, є місця, де можуть утворюватися ракові пухлини. До деяких із цих місць може бути надто важко дістатися за допомогою хірургічного втручання, тому для лікування потрібні ризиковані, а іноді навіть смертельні методи лікування, наприклад хіміотерапія. Але з новим набором магнітних роботів, які вбивають рак, ми нарешті можемо отримати новий спрямований спосіб боротьби з раком.

Однак роботи, про яких йдеться, не зовсім роботи, як ви про них можете подумати. Натомість їхні біонічні бактерії керуються за допомогою магнітного поля. Це дозволяє дослідникам доставляти сполуки, що вбивають рак (ентеротоксини), безпосередньо до пухлин. Дослідники опублікували статтю про роботів, які вбивають рак, у журналі Science Robotics.

Згідно з документом, роботи можуть запропонувати більш точний спосіб націлювання на ракові пухлини та клітини. Це не нова ідея. Ми бачили подібні системи, створені для вірусів, які вбивають рак, і деякі дослідники навіть зробили пластир, який використовує світло, щоб буквально готувати ракові клітини до смерті. Отже, додавання роботів, які вбивають рак, до арсеналу, з яким мають працювати лікарі, може виявитися дуже ефективним.

Наявність кількох способів боротьби з раком є життєво важливою для досягнення успіху в лікуванні

Як розповіла Сімона Шюрле-Фінке, перший автор дослідження та мікророботик зі Швейцарського федерального технологічного інституту в Цюриху, Inc.com, рак — це дуже складне захворювання. Таким чином, наявність кількох способів боротьби з нею є життєво важливою для досягнення успіху в більшій кількості випадків. Саме тут може вступити в дію щось на кшталт роботів, які вбивають рак.

Оскільки вони можуть доставляти сполуки безпосередньо до джерела раку, вони можуть обмежити вплив на інші клітини навколо них. І якщо їм вдасться знайти спосіб змусити сполуки діяти лише на ці ракові клітини, це може ще більше зменшити побічний збиток.