Четвер, 19 Вересня

Вчені виявили феномен, який виникає в результаті злиття чорної діри. Вони вважають, що злиття відбулося, коли дві чорні діри зіткнулися , коли вони проходили повз одна одну, утворивши те, чого ми ніколи раніше не бачили. Дослідники опублікували статтю про відкриття в журналі Nature Astronomy, і астрономи планують продовжити вивчення об’єкта в майбутньому.

Більш інтригуючим у цьому відкритті є те, що дослідники вважають, що злиття чорної діри відбулося миттєво. Вони вважають це тому, що форма та стислість сигналу, пов’язаного з подією, створюють враження, ніби не було спіральної фази – коли чорні діри притягувалися одна до одної перед зіткненням.

Явище відоме як GW190521. Щоб дізнатися більше про це, дослідники створили різні моделювання, щоб спробувати визначити, як відбулося злиття чорної діри. Це моделювання знову ж таки змусило дослідників повірити, що чорні діри пройшли повз одна одну і майже миттєво злилися в гравітаційну подію, свідками якої ми зараз є.

Крім того, дослідники кажуть, що цілком можливо, що подія відбувається в густонаселеній області космосу, як-от зоряне скупчення, де така гравітаційна взаємодія набагато більш імовірна. Дослідники вважають, що чорні діри в результаті злиття знаходяться приблизно в 52 і 81 масах Сонця. Ці оцінки дещо нижчі, ніж вважалося раніше, і цілком імовірно, що моделі потребуватимуть додаткових налаштувань.

Чорні діри самі по собі інтригують. Нещодавно вчені змоделювали чорну діру на Землі , що може допомогти розблокувати ще деякі дані про них. Ми також бачили озвучення чорної діри в центрі Чумацького Шляху, і це, м’яко кажучи, дуже жахливо. Дізнатися більше про це злиття чорних дір є першочерговим завданням дослідника.

У міру того, як вони будуть спостерігати за цим більше, дослідники зможуть розповісти більше про те, що спричинило злиття, а також чому воно створило таке дивовижне явище.