Середа, 15 Травня

Астрономи кажуть, що астероїд заввишки 300–650 футів (91-198 м) є частиною головного поясу нашої Сонячної системи, і що спочатку його помітили між Марсом і Юпітером. Ймовірно, це найменший предмет, який Вебб виявив на сьогодні.

«Ми абсолютно несподівано виявили невеликий астероїд у загальнодоступних калібрувальних спостереженнях MIRI», — пояснив Томас Мюллер, астроном з Інституту позаземної фізики Макса Планка в Німеччині. Ці спостереження Вебба не були призначені для виявлення нових астероїдів.

Замість цього спостереження мали на меті створити калібрувальні зображення астероїда головного поясу 1998 BC1, спочатку відкритого в 1998 році. Однак під час збору даних для калібрувальних зображень Джеймс Вебб замість цього виявив менший астероїд.

Зображення: Artsiom P / Adobe

Насправді астрономи, які брали участь у спостереженнях, кажуть, що вважали їх невдалими з технічних причин через яскравість об’єкта та зсув телескопа. Незважаючи на це, команда все ще змогла зібрати дані від Вебба про новий, менший астероїд.

Якщо це підтвердиться, виявлення нового астероїда може допомогти астрономам пролити нове світло на розуміння людством формування та еволюції Сонячної системи. Крім того, це може підтвердити ефективність Вебба у виявленні менших об’єктів, таких як цей астероїд. Це може виявитися корисним у майбутніх спостереженнях.

Астрономи розглядатимуть додаткові дані відносного положення, щоб допомогти визначити, чи дійсно космічний телескоп Джеймса Вебба виявив новий астероїд, чи дані насправді є чимось іншим.

Відкриття нового астероїда може здатися дрібницею порівняно з першими зображеннями Вебба, але це все одно вражаючий подвиг для молодого космічного телескопа. З деякими тонкими налаштуваннями це може навіть допомогти астрономам у триваючому пошуку астероїдів-вбивць планет, які, на думку багатьох, можуть ховатися в нашій Сонячній системі.