Субота, 21 Вересня

Вебб відкрив свою першу екзопланету. Діаметр нової екзопланети Вебба становить лише 99 відсотків діаметра Землі. NASA оголосило про відкриття на своєму веб-сайті в середу, заявивши, що планета тепер класифікується як LHS 475 b і була знайдена ближче до своєї зірки, ніж будь-яка інша планета в нашій Сонячній системі. В результаті він здійснює повний оберт всього за два дні.

Це ще не все, Вебб також зауважив, що планета на кілька сотень градусів тепліша за нашу власну, і що вона більше схожа на Венеру, ніж на Землю. Земля, як ми всі знаємо, придатна для життя і містить атмосферу, готову для існування життя. Проте Венера вкрита густими хмарами, а її атмосфера сповнена вуглекислого газу.

На даний момент неясно, з чого саме складається атмосфера першої екзопланети Вебба і чи вона взагалі є. Проте є плани глибше вивчити цю інформацію. У NASA кажуть, що дослідники справді перевірили спектр передачі на планеті, але не було зрозуміло, існує там атмосфера чи ні.

Джерело зображення: Vadimsadovski / Adobe

Однак ми виключили те, що він не може мати густу атмосферу з домінуванням метану, як на Титані. Оскільки їм дуже важко точно визначити, яку саме атмосферу має, цілком можливо, що у них її немає або що це атмосфера на 100 відсотків з вуглекислого газу, оскільки вони набагато компактніші, і їх важче виявити.

Хоча перша екзопланета Вебба знаходиться ближче до своєї зірки, ніж будь-яка інша планета нашої Сонячної системи, червоний карлик у центрі системи також набагато холодніший за наше Сонце. Таким чином, цілком імовірно, що планета все ще може бути достатньо прохолодною, щоб мати атмосферу.

Крім того, відкриття Веббом екзопланети показало, що червоні карликові зірки можуть мати планети, схожі на Землю, що обертаються навколо них, що може полегшити виявлення схожих на Землю планет, якщо ми почнемо дивитися навколо червоних карликових зірок, таких як та, що знайдена в LHS 475. Вебб виявив атмосфери на екзопланетах раніше, тож ми можемо побачити більше подій із цього в майбутньому.