Четвер, 2 Травня

Дослідники з Південно-Західного університету Цзяотон запропонували чіпувати корів, щоб відстежувати їхній стан здоров’я, місцезнаходження та умови їхнього життя. Робота вчених опублікована у журналі iScience.

Команда розробила інтелектуальні сенсори, що носяться, які встановлюються на шию і ноги корів. Зібрані датчиками дані передаватимуться на базову станцію, звідки можна буде стежити за коровами. Працюватиме пристрій від кінетичної енергії, яка виникає при русі корови.

«Моніторинг великої рогатої худоби допоможе запобігти захворюванням, підвищити ефективність розведення корів та управління пасовищами. Датчик може відстежувати концентрацію кисню, температуру та вологість повітря, кількість рухів корови, репродуктивні цикли та цикл виробництва молока», – зазначили вчені.

Фахівці вже протестували пристрої на людях та виявили, що легкої пробіжки було достатньо для забезпечення стабільної роботи пристрою. Дослідники вважають, що в майбутньому технологію можна використовувати у спорті та охороні здоров’я.