П’ятниця, 20 Вересня

Новий китайський стартап намагається розробити власні багаторазові ракети з нержавіючої сталі, мабуть, черпаючи натхнення з автомобіля наступного покоління Starship від SpaceX.

У серпні компанія Space Epoch, що базується в Пекіні, завершила раунд фінансування, сума якого не розголошується, з кінцевою метою створення та запуску ракет з нержавіючої сталі. І ці ракети будуть оснащені двигунами, які спалюють суміш метану та рідкого кисню, як і Raptors Starship.

Space Epoch спочатку хоче розробити ракету заввишки 210 футів (64 метри), здатну вивести 14330 фунтів (6500 кілограмів) на сонячно-синхронну орбіту заввишки 684 милі (1100 кілометрів).

Таким чином, новий китайський транспортний засіб буде набагато меншим і менш потужним, ніж Starship SpaceX, який у повному складі має висоту 394 фути (120 м) і зможе відправити 110 тонн (100 метричних тонн) на низьку навколоземну орбіту, але все ще є дуже амбітною та складною справою.

Паливний бак з нержавіючої сталі, виготовлений китайським стартапом Space Epoch. (Автор зображення: Space Epoch)

Space Epoch вже виготовила для ракети тонкостінні паливні баки з нержавіючої сталі діаметром 3,0 і 4,0 метри (9,8 і 13,1 футів). Цей прогрес, за словами компанії, також закладає основу для використання нержавіючої сталі для створення цілих ракет.

Наступними кроками будуть випробування танків разом з ракетними двигунами. Відомо, що компанія купує двигуни на метані в іншого китайського стартапу, виробника двигунів Jiuzhou Yunjian. Тобто Space Epoh не потрібно розробляти власні двигуни.

Про це йдеться в заяві Space Epoch(відкривається в новій вкладці)що він хоче зробити свій внесок у національну космічну інфраструктуру Китаю та попит на потужності для запуску, орієнтуючись на ринки, включаючи перевезення «точка-точка», космічний туризм, будівництво космічної станції та дослідження далекого космосу.

У Китаї вже є низка стартапів, які з’явилися після того, як у 2014 році уряд змінив політику, відкривши космічний сектор для приватного капіталу. Серед них Landspace, iSpace, Galactic Energy, Orienspace, Deep Blue Aerospace, Космічний піонер, космічний транспорт і Linkspace. Є також Expace, CAS Space і China Rocket, які є поділками гігантських державних компаній.

Space Epoch є не лише однією з найновіших із цих компаній, але й намагається зробити щось дуже амбітне, тобто мине деякий час, перш ніж ми побачимо будь-які орбітальні запуски від компанії.