Неділя, 19 Травня

З 2012 року марсохід NASA Curiosity перетинає поверхню Марса, збираючи дані про історію планети, включаючи докази стародавньої води на Марсі.

Curiosity надав неймовірну нову інформацію про давнє минуле Марса, причому останнє відкриття стало результатом брижів, які, на думку вчених, можуть бути доказом стародавньої води на Марсі.

Найновіші знахідки показують, що ділянки Червоної планети, які раніше вважали більш сухими, насправді були домом для стародавньої води на Марсі. Нові докази надійшли у вигляді брижів на скелях, які, на думку вчених, колись були знайдені на поверхні планети.

Ці нещодавні докази стародавньої води в поєднанні з іншими дослідницькими проектами навіть змусили дослідників розглянути можливість минулого мікробного життя на Марсі. Оскільки марсохід Curiosity продовжує свою місію, наступні кілька років обіцяють стати неймовірно розкриваючими для історії Марса та його потенціалу для життя.

За останні кілька років ми побачили неймовірні покращення в нашому розумінні стародавньої води на Марсі та навколишнього середовища планети, у центрі багатьох із них Curiosity та Perseverance NASA. І, оскільки НАСА планує пілотовану місію на Марс, людство може дізнатися ще більше про сусідні світи нашої планети.

Оскільки марсохід продовжує свою місію, можливі майбутні відкриття, особливо коли NASA почне свою місію повернення зразків на Марс і зможе глибше дослідити різні камені та зразки, які взяла Perseverance. Звичайно, є побоювання, що стародавні бактерії можуть принести на Землю, але NASA планує вирішити це питання, коли зразки досягнуть Землі.

У міру того як марсохід Curiosity знаходить більше підказок про стародавню воду на Марсі, NASA буде ближче до відповіді на вічне питання про те, чи все ще існує життя на Червоній планеті. І, звісно, ​​чи була вода причиною цих дивних явищ, які ми продовжуємо розкривати.