П’ятниця, 10 Травня

Нове дослідження Чумацького Шляху виявило мільярди небесних об’єктів у площині нашої галактики. Опитування було зроблено за допомогою камери темної енергії, розробленої Міністерством енергетики США, і вона містить приголомшливі 3,32 мільярда небесних об’єктів. Дослідники кажуть, що це, мабуть, найбільший каталог такого типу, який будь-коли створювався.

Ми вже знали, що Чумацький Шлях містить сотні мільярдів зірок, але бачити величезну кількість небесних об’єктів, які наша галактика повинна вмістити на зображенні, карколомно. Мало того, зображення, які ми бачили з набору даних, — це просто знімки різних регіонів — звичайний укол стародавніх зірок, які ми зібрали під час огляду Чумацького Шляху.

Дуже приголомшливо думати про те, наскільки велика наша галактика, а потім думати про те, наскільки великий Всесвіт навколо неї. Ця безпрецедентна колекція була знята з південного неба. Найновіше дослідження Чумацького Шляху – це друга колекція даних, оприлюднена Dark Energy Camera з 2017 року. Що ще більше захоплює в цьому дослідженні, це те, що дані є інтерактивними.

Галактика Чумацький Шлях, як видно із Землі. Останнє дослідження виглядає навіть глибшим, детально описуючи понад 3,2 мільярда небесних об’єктів у нашій галактиці. Джерело зображення: Yin/Adobe

Ви можете досліджувати сам набір даних, панорамуючи та масштабуючи навколо Чумацького Шляху, у веб-браузері за допомогою Legacy Survey Viewe, а також Aladin і World Wide Telescope. Можливість безпосередньо взаємодіяти з даними цього останнього дослідження Чумацького Шляху дає вам змогу поглиблено досліджувати його, що стане в нагоді астрономам, які використовують ці дані у своїх дослідницьких зусиллях.

Але отримати такий вражаючий огляд Чумацького Шляху було нелегко. Багато зірок і пилу в галактиці розташовані в її диску, який є яскравою смугою, що тягнеться через її спіральні рукави. Оскільки ця смуга настільки яскрава, може бути важко зазирнути вглиб неї та розрізнити всі зірки та пил усередині.

Однак за допомогою камери темної енергії дослідники змогли подолати труднощі та провести це приголомшливе дослідження небесних об’єктів Чумацького Шляху. Можливо, у майбутньому це навіть допоможе краще зрозуміти нещодавно відкрите стародавнє серце Чумацького Шляху, яке, як вважають, є колишнім ядром галактики, яку ми називаємо домом.