Субота, 18 Травня

Астрономи виявили прихований астероїд-вбивця планет, який може становити загрозу для Землі в майбутньому. Астероїд, який є одним із трьох звітів астрономів у новій статті, опублікованій в The Astronomical Journal , отримав назву 2022 AP7. Він був помічений за допомогою камери темної енергії на 4-метровому телескопі Віктора М. Бланко під час короткого вікна сутінків.

Хоча це може становити певну небезпеку для Землі в майбутньому, прихований астероїд-вбивця планет наразі не пролітає поблизу нашої планети. Натомість астрономи вважають, що його нинішня орбіта змусить його перетинати шлях Землі, коли ми будемо на протилежному боці від Сонця. Проте з роками орбіта астероїда наближатиме його до нашої планети, коли він перетинатиметься ближче до місця, де знаходиться наша планета.

2022 AP7 є найбільшим потенційно небезпечним астероїдом , який астрономи виявили з 2014 року, каже команда, що стоїть за новим дослідженням. Він також, ймовірно, входить до п’яти відсотків найбільших астероїдів, коли-небудь знайдених. На щастя, прихований астероїд-вбивця планет поки що не становить прямої загрози нашому способу життя, і минулого місяця випробування NASA DART показали значний успіх у зміні орбіти астероїда.

Джерело зображення: Artsiom P / Adobe

Що робить цей астероїд таким небезпечним, так це його розмір понад 1 км. Дослідники оцінюють діаметр астероїда приблизно від 1,1 до 2,3 км. При такому розмірі прихований астероїд-вбивця планет при зіткненні спричинив би викид пилу та забруднюючих речовин у повітря. Тоді ці хмари фактично блокуватимуть потрапляння сонячного світла на планету, значно охолоджуючи поверхню Землі.

Хоча це може здатися гарною річчю, враховуючи поточну кризу зміни клімату , забруднювачі заповнюватимуть повітря роками, що призведе до масового вимирання на кількох рівнях. Насправді це буде подія масового вимирання, яка не бачиться на Землі за мільйони років, кажуть дослідники.

Звичайно, довести, наскільки насправді великий цей прихований астероїд, що вбиває планети, насправді досить складно. Це тому, що відблиски від Сонця ускладнюють виявлення цих астероїдів, і навіть якщо спостерігати за ними в сутінках, сонячне світло все ще досить яскраве, тому його важко побачити. Тим не менш, навіть якщо астероїд достатньо великий, щоб завдати величезної шкоди нашій планеті, це ще не те, про що ми повинні турбуватися.