Четвер, 9 Травня

Астрономи виявили те, що цілком може бути давно втраченим близнюком Чумацького Шляху. Нещодавно відкрита галактика розташована на відстані 9 мільярдів світлових років від Землі і була названа «Бенгальським вогником» на честь рою зірок, які сяють навколо неї.

Причина того, що багато хто проголошує цей нещодавно відкритий «Бенгальський вогонь» давно втраченим близнюком Чумацького Шляху, полягає в тому, наскільки галактика виглядає схожою на те, як, на думку вчених, виглядала наша галактика в перші дні, перш ніж вона роз’їла кульові скупчення. навколо нього й виріс у величезну спіральну галактику, у якій ми живемо сьогодні.

Частина того, що робить Спарклер таким інтригуючим – і значна частина того, чому вчені дивляться на нього як на дзеркальне відображення самого раннього Чумацького Шляху – це те, що він поглинає кулясті скупчення, які кишать навколо нього. Астрономи виявили галактику під час першого глибокого поля Вебба, яке було опубліковано як частину перших зображень Вебба в липні 2022 року.

Одне з перших зображень, зроблених Джеймсом Веббом. Джерело зображення: NASA, ESA, CSA та STScI

Відкриття давно втраченого двійника Чумацького Шляху не є єдиною метою цієї конкретної місії, оскільки вчені сподіваються отримати найглибше та найдетальніше зображення Всесвіту, яке коли-небудь було зроблено – те, на що Вебб довів свою надзвичайну здатність за останні кілька місяців спостережень, включаючи новий погляд на Стовпи Творіння.

Аналіз нещодавно виявленого давно втраченого близнюка Чумацького Шляху був представлений у Щомісячних повідомленнях Королівського астрономічного товариства ще в грудні. Астрономи кажуть, що галактика швидко зростає, знищуючи своїх сусідів, що, на їхню думку, також робив Чумацький Шлях на перших порах.

Насправді їжа є однією з найбільших рис багатьох космічних тіл. Чорні діри поглинають матерію, яка наближається до них, галактики зливаються, а їхні зірки поглинають матерію, що їх оточує, щоб стати більшими або більш мінливими. Вважається, що навіть деякі планети, такі як Юпітер, з’їли інші планети , щоб вирости до своїх розмірів сьогодні.