Понеділок, 20 Травня

Ми знаємо, що це досить сміливе твердження, але, виходячи з досліджень, представлених у новій статті, опублікованій у Proceedings of the National Academy of Sciences, ці дві раніше невідкриті форми солоного льоду суттєво похитнуть ситуацію.

Сіль і лід — це дві цілком нормальні речі, і обидві так чи інакше існують на Землі. Однак у космосі інші типи замерзлої води завжди були певною загадкою. Візьмемо, наприклад, супутник Юпітера Європу. Цей Місяць покритий дивним водянистим типом льоду, який навіть кажуть вчені, що він більш водянистий, ніж очікувалося. Причини такої водянистості завжди були загадковими.

Але з відкриттям цих двох нових форм солоного льоду ця таємниця може стати можливістю для вивчення. Згідно з дослідженням, коли атоми в гідратованому хлориді натрію (така химерна назва солоного льоду) під впливом вищого тиску та нижчої температури, ніж на Землі, організовуватимуть себе в структури, несхожі на те, що вчені раніше відкривали.

Ці нові форми солоного льоду можуть допомогти нам краще зрозуміти склад льоду на Європі та інших супутниках. Джерело зображення: NASA/JPL-Caltech/SwRI

Вважається, що ці дві дивні форми солоного льоду можуть бути основою таємничого водяного льоду, який покриває такі супутники, як Європа. Крім того, вивчаючи умови, необхідні для створення такого роду солоного льоду, вчені зможуть розповісти більше про атмосфери планет і супутників, які вкриті таким матеріалом.

Таким чином, це відкриття може змінити деякі з наших основ хімії, принаймні, що стосується того, як гідратований хлорид натрію реагує під тиском і низькими температурами. Зазвичай сіль працює як природний вид антифризу – тому в деяких містах перед ожеледицею посипають сіль на дорогах. Він знижує температуру замерзання води, дозволяючи їй довше залишатися рідкою.

Ця сама концепція, здається, демонструється на Європі та інших подібних супутниках. Таким чином, можливість вказати на ці дві нові форми солоного льоду та краще їх вивчити потенційно може відкрити нові двері для розуміння того, як виникли супутники нашої Сонячної системи, і навіть запропонувати краще розуміння космічного льоду.

Оскільки NASA вже планує місії до Європи, а космічний корабель JUNO вже повертає приголомшливі зображення Європи, зроблені космічним кораблем, можливо, наявність цієї інформації допоможе вченим краще підготуватися до відповідної місії з дослідження поверхні Місяця.