П’ятниця, 27 Вересня

Дослідники з Університету Вайомінгу показали, як GEDI, космічна місія NASA, здатна допомогти вченим вивчати та захищати лісових тварин. Стаття опублікована в журналі Forest Ecology and Management.

Автори встановлювали в національних парках Єллоустона 107 фотопасток протягом трьох зим поспіль. Грунтуючись на фотографіях цільових видів, вони розрахували використання довкілля для тихоокеанських куниць, червоних лисиць Скелястих гір і койотів, а також для рудих білок і зайців. Вчені об’єднали дані місії GEDI з іншими платформами дистанційного зондування. Це дозволило виявити раніше невідомі деталі вертикальної та горизонтальної структури лісу та життя пов’язаних з ними тварин. Вчені вважають, що цей підхід може бути особливо корисним при вивченні великомасштабних подій – пожеж та навал короїдів.

У 2018 році NASA встановила на МКС лазерний прилад для виявлення та визначення дальності світла (LiDAR). З його допомогою агентство збирає детальні дані про структуру лісу, включаючи точні виміри висоти лісового намету та вертикальної структури лісу. До 2023 року очікується, що він збере понад 10 мільярдів зразків тропічних та помірних лісів Землі, які практично неможливо отримати стандартними методами.