Неділя, 19 Травня

71 відсоток поверхні Землі вкритий водою, а океани складають приблизно 96,5 відсотка всієї води на нашій маленькій планеті. Незважаючи на величезну кількість води, яка її покриває, походження води на Землі десятиліттями не було вивчено вченими. Однак тепер рідкісний метеорит може дати деякі довгоочікувані відповіді.

У 2021 році в небі над Сполученим Королівством промайнула вогняна куля, яка врізалася в під’їзд сімейного будинку в містечку Вінчкомб у графстві Глостершир. Довгий час вважалося, що метеорит зберігає деякі таємниці походження води на Землі. Але нещодавно опублікована стаття глибоко занурюється в особливості знахідки.

Оскільки команди працювали дуже швидко, щоб знайти і цей метеорит, вони змогли зібрати його до того, як він забруднився, що зробило його найчистішим зразком, який ми маємо, щоб зазирнути до первісного складу Сонячної системи понад 4 мільярди років тому. Завдяки такому складу вона також дала нам більше підказок про походження води на Землі, те, що ми несамовито шукали.

Ми знаємо, що вода на метеориті Вінчкомб є позаземною , і багато хто давно припускає, що метеорити та астероїди були першими, хто приніс воду на скелясту поверхню Землі. Таким чином, не чутно думати, що камінь, з якого походить метеорит Вінчкомб, міг бути частиною джерела води на Землі.

«Склад його води, заснований на ізотопах водню, дуже схожий на той, який можна побачити в океанах Землі, в той час як амінокислоти, які використовуються для побудови ДНК, також містяться в ньому», — доктор Ешлі Кінг, співкерівник про дослідження, поділене в заяві. Оскільки ізотопи та склад дуже схожі, це допомагає підтвердити ймовірність того, що походження води на Землі почалося з метеорита чи чогось подібного.

Дослідження було опубліковано в Science Advances.