Понеділок, 29 Квітня

Новий аналіз найбільш енергійних джерел світла в нашій галактиці, можливо, дав вченим шокуюче відкриття. Відповідно до нової статті, прийнятої для публікації в Astronomy & Astrophysics, утворення зірок у Чумацькому Шляху відбувається набагато швидше, ніж поточні оцінки. Таким чином, наша галактика може бути не такою сплячою, як вважали вчені.

Це відкриття є винятковим, оскільки воно докорінно змінює те, що ми знаємо про швидкість, з якою може розширюватися наша галактика. Галактики розширюються, зірки народжуються та вмирають з плином часу, вивільняючи енергію та масу у Всесвіт. Грунтуючись на цих нових відкриттях, вчені вважають, що швидкість утворення зірок у Чумацькому Шляху може бути в чотири-вісім разів більшою за масу Сонця на рік.

Джерело зображення: Peter Komka/MTI через AP

Це може здатися невеликою цифрою, але зміна досить помітна, якщо врахувати, що збільшення в два-чотири рази перевищує поточні оцінки. Крім того, це має величезний вплив на розвиток нашої галактики, оскільки швидкість, з якою утворюються та гинуть зірки, може різко змінити склад галактики.

Це тому, що зірки — це, по суті, фабрики в нашому Всесвіті, які виробляють матерію та енергію. Маючи краще уявлення про швидкість утворення зірок у Чумацькому Шляху, астрономи зможуть краще зрозуміти, як наша галактика може розвиватися з плином часу. Це буде особливо корисно, оскільки вчені працюють, щоб відкрити нові двері для розуміння нашого Всесвіту.

Це не перший раз, коли щось про Чумацький Шлях спантеличило вчених. Інші повідомлення про дивні об’єкти, що обертаються навколо чорної діри Чумацького Шляху, і відкриття стародавнього серця Чумацького Шляху також допомогли відкрити очі людству на зміни, що відбуваються в нашому маленькому шматочку Всесвіту. А з Джеймсом Веббом та іншими телескопами ми незабаром також зможемо дізнатися більше про ці речі.