Мар’ян Радович створив Dog Heroes: A Tribute to the Real Heroes із зображенням собак, створених комп’ютером, які виглядають так, ніби вони з 1800-х років. «У 19 столітті собаки були не просто домашніми тваринами, вони були символами вірності, розуму та сили», — розповідає Радович.
На виконання проекту Радовічу знадобився тиждень, і він використав Midjourney, щоб синтезувати зображення, які потім були вдосконалені у Photoshop. «Кожен із цих фотопортретів рідкісний і унікальний, кожна собака зображена як справжній герой свого часу», — каже він.
«Ця виставка — унікальна можливість ближче познайомитися зі світом, де собаки були цінними членами суспільства, і захоплюватися їхньою вірністю, розумом і силою».
Зворушливий серіал показує далматинців у капелюхах у стилі стімпанк, ротвейлерів у міцних намистах і кокапу в беретах.
«Ця виставка присвячена всім тим, хто закохався в цих чудових створінь», — додає Радович.
Фотографія та ШІ
Радович є професійним фотографом із понад 20-річним досвідом.
«Я ніколи не міг собі уявити, що колись буду створювати фотографії за допомогою штучного інтелекту», — пояснює він.
«Концепція використання штучного інтелекту для створення мистецтва та фотографії все ще є відносно новою та незвіданою територією, і вона викликає багато запитань і дискусій щодо ролі технологій у творчому процесі».
Справді, причина, чому генератори зображень зі штучним інтелектом можуть створювати такі реалістичні зображення, полягає в тому, що компанії, які стоять за ними, зібрали з Інтернету мільйони захищених авторським правом фотографій , у тому числі зображень собак, з Інтернету, щоб навчити моделі синтезатора зображень.
«Як фотограф я завжди пишався тим, що фіксую моменти, емоції та експресію на своїх фотографіях», — каже Радович.
«Процес фотозйомки передбачає не лише технічні знання, а й креативність та інтуїцію. Я завжди вважав себе автором своєї роботи, оскільки я вклав у свою справу незліченні години наполегливої праці, пристрасті та відданості».
Однак авторство зображень AI туманно. Хоча Радович витратив час і зусилля на ліплення цих фантастичних картин, вихідний матеріал не належить йому.
«З появою штучного інтелекту у сфері фотографії межі між роботою, створеною людиною та машиною, стали розмитими», — пояснює він.
«У деяких випадках штучний інтелект використовується для покращення фотографій і виявлення в них найкращого. В інших випадках штучний інтелект використовується для створення абсолютно нових зображень і композицій».
«У мене змішані почуття щодо використання ШІ у фотографії», — додає Радовіч.
«З одного боку, я вражений приголомшливими зображеннями, які можна створити за допомогою ШІ. З іншого боку, я все ще обережно ставлюся до наслідків роботи, створеної машиною, і впливу, який він може мати на автентичність фотографії».
Незважаючи на це, Радович відкритий для вивчення штучного інтелекту у своїй фотороботі. «Я хочу побачити, куди це мене приведе», — каже він.