Краса та здоров'я

Які фрукти знижують ризик ожиріння та діабету

Експерти кажуть, що фрукти приносять масу користі організму. Нове дослідження лише підтвердило це. Згідно з новою науковою статтею, опублікованою в липневому випуску журналу Food Research…

Аліна Неволіна
1 хв читання
Які фрукти знижують ризик ожиріння та діабету

Експерти кажуть, що фрукти приносять масу користі організму. Нове дослідження лише підтвердило це.

Згідно з новою науковою статтею, опублікованою в липневому випуску журналу Food Research International, фрукти з високим вмістом поліфенолів можуть знизити ризик розвитку діабету та ожиріння. Дослідники виявили, що те саме вірно і для овочів з високим вмістом поліфенолів.

Зазначається, що поліфеноли відіграють роль у регулюванні почуття голоду. Тобто, такі продукти можуть допомогти зменшити споживання їжі, тим самим знижуючи ризик ожиріння.

До продуктів із високим вмістом поліфенолів відносяться: чорниця, чорна смородина, ожина, аронія, бузина, яблука.

Читайте  3 фрукти, які можуть зашкодити печінці після 45 років

Матеріали сайту мають інформаційний характер і не є медичною, фінансовою або юридичною консультацією. Перед прийняттям рішень радьтеся з відповідним фахівцем.

Аліна Неволіна

Аліна Неволіна

головна редакторка

Привіт, я Аліна — авторка Pixel.inform. Пишу про те, що рухає світ: бізнес і технології, науку та останні відкриття, lifestyle і красу, смачну їжу та здоров’я. Слідкую за подіями у світі та шоу-бізнесі — щоб ви завжди були в курсі найважливішого. Моя мета — давати вам унікальний, достовірний та захопливий контент, який інформує, надихає та розважає.