Неділя, 19 Травня

Вчені продовжують робити інтригуючі відкриття, які можуть допомогти змінити наше життя. Цього разу групі вчених вдалося створити рідкий метал, що змінює форму, який може переходити між твердим і рідким станом. Нова рідина нагадує зміну форми рідини, яку можна було побачити в « Термінаторі-2 » 1991 року, і вчені навіть перевірили її, змусивши її вийти з клітки.

Вчені опублікували статтю про нову рідину, що змінює форму, в журналі Matter. У ньому вони обговорюють, як вони створили метал і суворі випробування, які вони піддали йому. Здебільшого вчені створили рідину у формі маленьких роботів, яких вони потім могли перемикати між твердим і рідким станами, щоб стрибати, лазити і, як зазначалося вище, навіть виходити з клітки на свободу.

Вчені використовували магнітні поля для керування формою та рухом роботів із рідкого металу, що змінюють форму. Сподіваємося, що використовуючи магніти для пересування та керування зміною форми роботів, вчені зможуть використовувати рідкий метал як у біомедичних, так і в інженерних технологіях, таких як цілеспрямована доставка ліків і збірка схем.

Ключовим, як пояснюється в статті, є використання магнітоактивної речовини фазового переходу (MPTM). Щоб створити це, дослідники використали металевий галій, вбудований у крихітні магнітні частинки, а потім помістили роботів із рідкого металу, що змінюють форму, у магнітні поля, якими вони могли керувати.

У нас уже є м’який, пластичний робот-слиз , яким ми можемо керувати за допомогою магнітів, то навіщо нам щось із рідкого металу, що змінює форму? Перевага від наявності частини технології, яка може переходити між двома станами матерії, полягає в тому, що вона не страждає від слабких місць, від яких страждають самі роботи у твердішому та м’якшому станах.

Таким чином, здатність перемикатися між твердою та рідкою речовинами дозволяє металевому роботу рухатися швидко, але також використовувати переваги міцності твердого об’єкта, коли це необхідно. Здатність переміщатися між двома станами за допомогою магнітних полів дозволила роботам, виготовленим із рідкого металу, що змінює форму, спаювати схеми, витягувати об’єкти з манекена шлунка і навіть формувати себе в універсальні гвинти.