Неділя, 19 Травня

Hubble продовжує створювати чудові зображення Всесвіту. Одне з останніх зображень, зроблених космічним телескопом, — це зображення відкритого зоряного скупчення під назвою NGC 2002. Це скупчення розташоване на відстані приблизно 160 000 світлових років від Землі. NASA опублікувало це зображення скупчення з телескопа Хаббл ще на початку грудня.

Коли зображення було опубліковано, космічне агентство описало зоряне скупчення як відкрите скупчення, яке знаходиться у Великій Магеллановій Хмарі (ВХМ). LMC — це галактика-супутник Чумацького Шляху, яка містить кілька областей зореутворення, які астрономи вивчали протягом багатьох років. На відміну від більшості стандартних відкритих скупчень, NGC 2002 більш сферичне.

Зображення зоряного скупчення Хаббла в LMC
Джерело зображення: NASA, ESA та Г. Гілмор (Кембриджський університет); Обробка: Гледіс Кобер (НАСА/Католицький університет Америки)

Однак, як і більшість відкритих зоряних скупчень, ця конкретна область простору містить меншу щільність зірок і має неправильну форму через слабше взаємне гравітаційне притягання, спричинене його зірками. Це полегшило Хабблу отримання зображення цього скупчення, а також спостереження за деякими окремими зірками, що містяться в ньому.

NASA каже, що скупчення містить близько 1100 зірок. Крім Хаббла, який зробив зображення цього зоряного скупчення, космічний телескоп також зробив зображення інших кульових скупчень у регіоні. Зокрема, нещодавно він зафіксував кілька спостережень скупчення NGC 1850, яке набагато тісніше, ніж відкрите скупчення, яке можна побачити тут.

Хоча зображення, подібні до цього, можуть не викликати такого враження, як деякі з перших зображень Джеймса Вебба, вони все ж особливо важливі для нашого подальшого дослідження та розуміння Всесвіту. Краще розуміння цих областей утворення зірок може дозволити нам глибше заглибитися в специфіку утворення зірок, чого ми досі не розуміємо повністю.

Раніше NASA також опублікувало інше зображення зоряного скупчення, зроблене у Великій Магеллановій Хмарі в минулорічний День праці.