Середа, 8 Травня

Китайські дослідники заявили, що завдяки використанню двигуна, що спалює суміш вугільного порошку та етилену, вони можуть значно знизити вартість комерційних гіперзвукових польотів.

Про свої висновки дослідники повідомили у статті, опублікованій у журналі Acta Armamentarii, що рецензується. В ході одного наземного випробування експериментальний пристрій, використовуючи недорогу суміш, створив ударну хвилю зі швидкістю понад 2 км за секунду, що у шість разів перевищує швидкість звуку.

“Висока енергетична щільність, безпека та низька ціна вугільного порошку дають йому унікальну перевагу при використанні як моторне паливо”, – каже команда під керівництвом професора Вен Чуньшена з національної ключової лабораторії фізики перехідних процесів Нанкінського університету науки та технологій.

Одним із найпоширеніших побічних продуктів нафтопереробних заводів є етилен, а вугілля в даний час становить більшу частину китайського виробництва електроенергії.

Пекінські вчені раніше стверджували, що розробка гіперзвукового літака дозволить доставляти пасажирів у будь-яку точку світу менш як за годину.