Субота, 11 Травня

Новий шар розташований приблизно на 100 милях під поверхнею і, здається, простягається під більшу частину зовнішньої кори Землі. Дізнатися більше про це може допомогти розгадати таємниці тектоніки плит.

Новий шар розплавленої породи під Землею змушує вчених чухати голови прямо зараз. це тому, що цей шар, який розташований під більшою частиною поверхні планети, може бути ключем до вирішення однієї з найстаріших таємниць про рухи тектонічних плит.

Нове дослідження відкриття було опубліковано в журналі Nature Geoscience. У ньому дослідники детально описують, як прихований шар м’яких порід розташований на дні астеносфери, верхньої мантії Землі. Подробиці про цю ділянку Землі довгий час залишалися таємницею.

Джерело зображення: studio023 / Adobe

Однак відкриття цього нового шару Землі може пролити вкрай необхідне світло. Незважаючи на те, що тектонічні плити, здавалося б, плавають на цьому шарі розплавленої породи, насправді ніяк не прив’язані до цього розплавленого шару, пишуть дослідники в дослідженні.

Це означає, що нещодавно відкритий шар під Землею не відіграє суттєвої ролі в тому, як рухаються тектонічні плити, які плавають над астеносферою. Ці новини допоможуть дослідникам вдосконалити поточні моделі рухомих частин Землі та краще зрозуміти, як вони рухаються.

Однак точний зв’язок між тектонічними плитами та цим нещодавно виявленим шаром Землі все ще залишається загадкою. Вчені досі не впевнені, чи можуть нерозплавлені шматки розплавленої породи якимось чином перешкоджати ковзанню, на яке спираються тектонічні плити.

На жаль, щоб дізнатися більше, вченим доведеться глибше дослідити поверхню нашої планети, щоб визначити, так це чи ні. Тим часом вчені можуть отримати більше інформації про внутрішнє ядро ​​Землі завдяки змінам у тому, як воно обертається.